saelg-mere

Med vores unikke koncept, leverer vi de bedst uddannede og certificerede promotere, der er topmotiverede og velforberedte, samt en leverancesikkerhed på 99,5 procent. Det giver dig de bedste betingelser for at tage markedsandele og opfylde dine salgsmål.
Sådan gør vi Se videoen

SÅDAN GØR VI

capture

Finder

Vi finder de bedste brandambassadører, de bedste underleverandører og samarbejdspartnere. Vi udfordrer altid priserne og sætter en ære i at finde nye spændende produkter. 

structure

Strukturerer

Vi uddanner brandambassadørerne, pakker varer og materialer, sender det hele ud og sikrer, at alle brandambassadører med de rette kvalifikationer og alle elementer er på det rette sted på det rette tidspunkt 

idea

Ideudvikler

Vi får de bedste kreative ideer, så vi kan finde den bedste måde at levere din markedsføring og budskaber til dine kunder på 

result

Performer

Vi leverer in-store demonstrationer, tours, konferencer og arrangementer, der sælger dine produkter, så du når dine salgsmål.

 

 

Cases

 

In-store

Med en veludført in-store-kampagne, kan du ikke bare mangedoble salget i kampagneugerne, men også vænne forbrugerne til at købe dit produkt i butikkerne.

In-store-events er en af de mest brugte kampagneformer, når det gælder om at øge salget i butikkerne. Årsagen til dette er naturligvis, at en veludført in-store-event kan mangedoble salget. Mange forbrugere har ikke besluttet på forhånd, hvilke produkter de skal købe, og de kan derfor hjælpes på vej med den rette rådgivning.

Det er svært at få en forbruger til at købe et produkt, som hun aldrig har prøvet før. Med in-store-sampling kan man sørge for, at den barriere bliver nedbrudt, når forbrugeren får lov til at smage/prøve et produkt. Det betyder, at in-store-sampling gør det svære førstegangskøb en hel del nemmere – i hvert fald hvis der står en dygtig promoter og taler med forbrugeren.

Vi går meget højt op i at salgstræne vores promotere, så de leverer de bedst mulige resultater, når de er ude på opgaver. På Promoters Academy giver vi dem alle de redskaber, de har brug for for at løfte opgaven. På modul 1, som er obligatorisk for alle nye promotere, underviser vi i grundlæggende kommunikation og salg. Det giver promoterne en god basisviden om de to vigtige emner, og de bliver bl.a. præsenteret for AIDA-modellen, som de lærer at bruge aktivt. Derudover lærer de om kropssprog og får alle de praktiske informationer, de skal bruge for at den første opgave kommer til at gå rigtig godt. Modul 2 på vores Academy fokuserer i højere grad på salg. Her handler det om forbrugertyper, behovsafdækning og målrettet argumentation. Som kunde har du mulighed for at booke vores promotere efter deres certificering alt efter, hvor vigtigt salg er på netop din kampagne.

Promoterne kan demonstrere produktet

Nogle af vores større kunder anvender produkttræning ud over salgstræningen. Specielt når vi taler om produktdemonstrationer, giver det mening at tilføje dette element, hvor promoterne bliver trænet i det konkrete produkt inden aktiviteten.

På alle vores kampagner udsender vi manualer til vores promotere, inden de skal ud på opgave. Det gør, at de ved alt, hvad de har behov for. Derudover ringer vi altid til hver enkelt promoter inden en opgave for at sikre, at alt information er forstået korrekt, og at de har forberedt gode hv-spørgsmål og salgsafslutninger. Opkaldet giver også  promoterne mulighed for at stille spørgsmål til både produkt og opgave.

Alt skal gå op i en højere enhed

For at få det maksimale udbytte ud af enhver aktivitet, skal alt gå op i en højere enhed, for der er rigtig mange faktorer, som spiller en rolle i forbindelse med salg. Det hjælper f.eks. ikke meget at have en dygtig sælger, hvis hun står et sted, hvor målgruppen ikke er tilstede. På samme måde hjælper det ikke noget at have en dygtig sælger på det rette sted, hvis der ikke er indkøbt den rette mængde produkter til at sælge af. Derfor anbefaler vi, at du tager en snak med en af vores dygtige key account managers, så du får den bedste rådgivning med på vejen.