Hos Promoters skaber vi oplevelser

Oplevelser er et godt marketingværktøj for at skabe en stærkere brand-værdi, bedre kundekontakt og dermed også et bedre salg.
Læs mere

Cases

 

Med en høj ekspertise inden for oplevelsesbaseret kommunikation tager vi udgangspunkt i din virksomheds værdier, budskaber og produktfokus og sørger omhyggeligt for at konceptudvikle, koordinere og eksekvere med det mål at give den ønskede målgruppe en oplevelse, de aldrig vil glemme.

Skab et solidt fundament

Der er rigtig mange ting, der skal gå op i en højere enhed, hvis en konference skal være en succes. En af de overordnede ting, du ikke må glemme, er, at der skal mange positive indtryk til at opveje et negativt. Måske har du selv prøvet at være til et arrangement, som havde de flotteste installationer og mest innovative ideer, men hvis du samtidig oplevede, at der var tekniske problemer under præsentationen, og at der var meget lang kø til toilettet, så er det ofte de negative indtryk, som bliver hængende. Den indsigt skal du bruge hver gang, du skal skabe en ny konference. I stedet for at starte med det kreative, som man nemt kan blive fristet til, så begynd med at skabe et solidt fundamentet for en god og effektiv eksekvering. Først når fundamentet er i orden, bygger vi det kreative ovenpå.

Bekymringsfri eksekvering i tre faser

For at gøre det nemt og simpelt for dig og for at sikre en bekymringsfri eksekvering, har vi udviklet en eventmodel, som vi tager udgangspunkt i, hver gang vi planlægger et event. Modellen er opdelt i tre faser: preparation, execution og evaluation.

Fase 1 – Preparation

Det første skridt i den første fase kalder vi ETICS. Det er en forkortelse for: Event target, information and creativity sheet. Det er her, vi forventer mest af dig, da dette punkt er helt afgørende for, hvor meget du kan give slip i resten af forløbet. Vores ETICS sikrer, at du får det hele med, så du kan læne dig tilbage og være tryg under hele processen. Ud over ETICS består planlægningsfasen af location, communication, logistics and production og DEP (Detailed Event Plan).

Vi kommer ikke udenom, at der er meget kommunikation i planlægningsfasen af et event. Der skal inviteres gæster, registreres gæster, sendes remindere ud, bygges hjemmesider og meget mere. Herefter følger kommunikationen til kollegaer, leverandører, personale osv. Alt dette skal naturligvis struktureres og håndteres på en hurtig og effektiv måde – også her kan vi være til stor hjælp.

Når der er styr på alt det praktiske, er det tid til at lave en detaljeret plan. Det betyder, at alt bliver timet og tilrettelagt i mindste detalje, hvilket gør det muligt for alle de involverede at følge med under selve eksekveringen.

Fase 2 – Execution

Den anden fase er selve eksekveringen. Denne fase består af setup, execution og harvest.

Opsætningen af en konference kan tage alt fra et par timer til flere dage. Det afhænger af størrelsen og indholde. Vores dygtige key account managers, håndværkere, scene- og lydfolk  får opsætningen til at gå op i en højere enhed, så alt er klar i god tid, inden I skal til at modtage gæsterne.

Når dørene åbnes, og gæsterne begynder at ankomme, er det SHOWTIME, og her skal alting køre perfekt, så du og dine kollegaer kan være der for gæsterne og fokusere 100 procent på at nå de mål, I har for konferencen. Vi hjælper dig, så du får skabt de relationer og indsamlet alle de informationer, du ønsker dig.

Fase 3 – Evaluation

Når en konference er eksekveret, gælder det om ikke at hvile på succesen. Alle elementer i processen skal evalueres. I evalueringsfasen kommer vi med vores input, hvis I ønsker det, og vi stiller de helt rigtige spørgsmål, så alle vinkler i processen, eksekveringen og udbyttet bliver set.

Har du planer om en reception, konference, seminar, firmafest eller et andet kundearrangement? Eller har du brug for inspiration til, hvordan din virksomhed kan skabe værdifulde oplevelser såvel internt for medarbejdere som eksternt for kunder, så kommer vi meget gerne med vores input.

Kontakt os for at høre mere om: