Mobil pop-up bar øgede omsætningen af Bacardi Carta Blanca

For at øge salget af Bacardi Carta Blanca i det danske natteliv, blev Promoters hyret til at planlægge en række Bacardi-events på udvalgte natklubber i de største danske byer.
Læs mere

Promoters stod for al planlægning og koordinering af events, hvor alle elementer understøttede Bacardis historie om at være “den glade og uforudsigelige fornemmelse, der skaber festens fælles omdrejningspunkt”. Som ambassadører for Bacardi leverede Promoters’ yderst professionelle, veloplagte og salgsorienterede Nightcrew feststemning og god energi, der smittede af på det øvrige natteliv, og øgede omsætningen i baren.

For at skabe størst mulig opmærksomhed om Bacardi, og optimere mulighederne for salg, etablerede man en mobil pop-up bar, en bar i baren, hvor promotere mixede Mojitos med Bacardi Carta Blanca.

Med højt humør og salg for øje blev natklubbens gæster inviteret til at deltage i simple og sjove konkurrencer på iPads, hvor man kunne vinde Barcardi-drinks i pop-up baren. Vandt man ikke, eller smagte drinksene af mere, blev der solgt drinks-poletter til den mobile bar, så natklubbens gæster hele tiden nemt kunne få fat i Mojitos med Bacardi Carta Blanca – naturligvis perfekt mixet og pyntet i Bacardi-brandede glas.

 

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT: Key Account Manager, Nicolai Mouritzen, tlf. 60 15 17 07 eller nicolai@promoters.dk.