Vores leverancesikkerhed er på 99,5 procent, og vi arbejder hårdt for, at den ikke falder

Det er ikke alt, man kan forudse. Men man kan være proaktiv og dermed sikre, at tingene går, som de skal - selvom det hele ikke går efter planen. Hvis man hele tiden er et skridt foran, kan man nemlig ofte løse problemerne inden, de opstår. Det er sådan, vi arbejder.

Vi løser problemerne, før de opstår

Når man arbejder med mennesker, er der altid et element af usikkerhed i forbindelse med mødestabiliteten. Sådan er det for alle. Forskellen mellem en høj og en lav leverancesikkerhed ligger i, hvor proaktiv, man er. Der er rigtig mange ting at tage højde for, og det er ikke nok at tænke en uge frem – tværtimod skal der ofte tænkes et halvt år eller længere frem i forbindelse med større kampagner, der kan falde sammen med eksamensperioder, festivaler, koncerter eller helligdage. Vores erfaring gør os i god tid i stand til at vurdere, hvor meget vi skal opjustere antallet af promotere, så vi ikke står i den situation, at vi ikke har nok dygtige folk til store opgaver.

Det betyder alt for os at have en meget høj leverancesikkerhed. Derfor arbejder vi dagligt med forskellige elementer, som skal sikre, at vi er bedst muligt forberedt og kan løse udfordringer, inden de skaber problemer. Det gør vi for at skåne vores kunder for bekymringer og levere den efterhånden velkendte bekymringsfrie eksekvering.

Fire elementer som virker

  • Opkald til alle promotere, inden de skal på opgave.
  • Tjek op af alle locations, så vi sikrer, at alt materialet er ankommet, og at det hele er klar.
  • Standby-lister med promotere, der gerne vil arbejde, hvis der skulle komme et afbud på dagen.
  • Weekend- og aftenbemanding, så der altid er nogen på kontoret, når vi har promotere på opgaver.

De fire tiltag herover tager udgangspunkt i forskellige dele af eksekveringsprocessen. Opkaldene gør, at vi altid taler med alle promotere, inden de skal ud på opgave for at sikre, at de har 100 procent styr på de produkter, de skal ud med, og at de har forberedt relevante spørgsmål og salgsafslutninger. Derudover giver det promoterne mulighed for at stille spørgsmål, hvis der er noget, de er i tvivl om. I forhold til vores locations, tjekker vi altid op, så de ved, at vi kommer. Med opkaldet sikrer vi også, at alle materialer til opgaven er blevet leveret til den pågældende butik – og skulle det mod forventning ikke være tilfældet, kan vi nå at sende en hastelevering fra vores lager. Vores standby-lister gør det muligt at genbesætte en opgave med meget kort varsel, hvis der skulle komme et afbud på dagen. Sidst men ikke mindst bemander vi kontoret både aftener og weekend, så det altid er muligt at komme i kontakt med projektafdelingen, når vi har promotere ude på opgave.