700 promotere. 10.000 årlige eventdage. 350 kampagner for 100 kunder

 

Nøje udvalgt

Der er tre trin, vores promotere skal igennem for at blive promoter. Først skal ansøgerne oprette en profil, derefter screener vi profilerne og afholder et kort telefoninterview. Til slut skal der udfyldes en profil-test. Herefter mødes vi personligt med dem, vi mener, der har potientiale for at blive promoter.

 

Trænet og certificeret

Vi klæder promoterne bedst muligt på – bl.a. ved hjælp af Promoters Academy, hvor vi underviser i service, salg og kommunikation. Efter undervisningen modtager promoterne et link til en certificeringstest, som de skal bestå, før de kan komme ud på deres første opgave.

Klædt på til salg

Alle vores promotere bliver ringet op dagen før, de skal på opgave, for at sikre, at de er informeret om opgaven. Vi drøfter åbne spørgsmål, EFU-modellen og salgsafslutninger med dem, så fokus er det helt rigtige sted, når de står over for forbrugerne.

 

Promoters har en ansvarsforsikring og er beskyttet, hvis uheldet er ude

Uanset om vi laver in-store sampling, field sales, er på en landsdækkende tour eller afholder en event for 1.000 gæster i en stor lagerhal, så er vores promotere dækket af vores forsikring, hvis uheldet er ude.

Døgnbemandet vagttelefon for vores promotere

Promoters’ projektteam er til rådighed døgnet rundt på vores vagttelefon, når vores promotere er på opgave. Er du kunde, eller kunne du godt tænke dig at blive det, så kontakt vores key account manager-team, der er i verdensklasse, når du skal have rådgivning om levende markedsføring.