Du fortæller meget, selvom du ikke siger et ord

Kropssprog dækker over alt det, du kommunikerer uden ord. Og det er nok mere, end du tror. Kropssprog omfatter alt fra din holdning, øjenkontakt og toneleje til bevægelser, fagter og vejrtrækning – og meget mere. Læs mere her.

De gode argumenter er altafgørende

Måske er du allerede et super naturtalent, når det kommer til salg. Det kan også være, du synes, det er lidt svært og gerne vil have hjælp til, hvordan du kan blive endnu bedre. Lige meget hvor du ligger på skalaen, er det vigtigt, at du er bevidst om, hvad der virker – og ved, hvordan du gør situationen rar for både dig og forbrugeren. Det handler om at finde ind til de behov, forbrugeren har. Læs mere her.

Sådan giver du et godt førstehåndsindtryk

Som promoter er det en del af din dag at skabe hundredevis af gode førstehåndsindtryk, når du er ude på opgave. Jo mere bevidst du er om det, jo bedre kan du forberede dig – for der er faktisk mange ting, du kan gøre for at hjælpe det positive indtryk på vej. Læs mere her.

Social med omtanke

At verden er social, er ikke nogen nyhed. Alligevel synes vi, det er et emne, som bliver ved med at være relevant. Vi synes, det kunne være sjovt at dele vores tanker om alle de muligheder, vi ser i forbindelse med brugen af de sociale medier. Læs mere her.