SAMPLING MANGEDOBLEDE SALGET AF OSTEN MED DEN HIMMELSKE SMAG

Vidste du, at Philadelphia fås i varianterne Hvidløg & Urter, Forårsløg & Sort Peber og Tomat & Pesto? Hvis du kan svare ja, er du måske en af dem, som har mødt vores promotere et sted i landet
Læs mere

Vi har nemlig været ude med smagsprøver af de tre nye varianter for at præsentere dem for de danske forbrugere.

Aktivering i form af sampling øger altid salget for vores kunder, og det var i høj grad også tilfældet for Philadelphia. De service- og salgsorienterede promotere hjalp forbrugerne med at finde de varianter, som de bedst kunne lide, og det gav gode resultater. Generelt steg salget markant – et godt eksempel er, at en butik solgte det samme antal produkter på en uge med sampling, som de normalt sælger på et kvartal.

Forbrugerne tog altså godt imod de nye varianter og gav udtryk for, at de var blevet inspirerede til at prøve noget nyt. Netop inspiration var også en del af formålet med samplingen, og promoterne var, som altid, klædt godt på til at svare på forbrugernes spørgsmål.

NY VARIANT – NY SAMPLING

Philadelphia-brandet har eksisteret siden 1872 og har været en del af Kraft Foods siden 1928. Philadelphia findes i dag over hele verden og er et meget kendt brand på det danske marked. Det betyder dog ikke, at nye varianter automatisk bliver en del af forbrugernes bevidsthed, og derfor var det vigtigt for Kraft Foods at få præsenteret de nye varianter på en god og professionel måde.

Hvis du har lyst til at høre mere om, hvordan vi kan eksponere dine brands på den bedst mulige måde, er du mere end velkommen til at kontakte en af vores erfarne kundeansvarlige.