Hele Danmark skal Sparkle med Aqua D’Or

Aqua D’Or har udviklet en helt ny læskedrik – en kaloriefri vandbaseret drik med brus og dejlig naturlig frugtsmag. Drikken blev lanceret i januar 2018 og Promoters skal i den forbindelse hjælpe med at åbne forbrugernes øjne for de nye lækre farverige vand.
Læs mere

Èn for enhver – og i hele Danmark!

Aqua D’or Sparkles kommer i 5 forskellige spændende smagsvarianter. De forskellige varianter er udviklet til at passe til enhver smag eller til enhver lyst. Drikkene udmærker sig fra andre læskedrikke ved at indeholde nul kalorier, ingen aspartame og kun naturlig smag og farve, og det er Promoters’ opgave at kommunikere disse særlige egenskaber videre til forbrugerne.

De mange varianter betyder, at hver enkelt forbruger kan finde sin personlige favorit eller skifte mellem de fem varianter. Varianterne adskiller sig fra konventionelle læskedriksmage og tiltaler derfor de forbrugere, der er åbne for nye smagsindtryk.

 

Variation i hverdagen

Aqua D’Or Sparkles henvender sig særligt til forbrugere, som gerne vil holde kalorieforbruget nede, og som normalt vælger de sukkerfrie læskedrikke. De nye læskedrikke introduceres til forbrugerne som et nyt spændende alternativ til sodavand, som kan give variation i hverdagen og nogle nye lækre smage.

Vi skal i alt besøge hele 90 butikker i løbet af 10 uger i butikker i alt fra Frederiksberg til Vejen. For at det kan lade sig gøre at dække butikker i hele landet, er det altafgørende, at vi har promotere tilknyttet i hele Danmark. Af denne årsag har vi løbende fokus på at have et geografisk jævnt fordelt promoter-team, så vi er i stand til at eksekvere store landsdækkende kampagner som denne.

 

Øget salg

Formålet med demoaktiviteterne på Aqua D’Or er at øge salget samt forbrugernes kendskab til de nye produkter. De udvalgte Sparkles promotere er derfor briefet særligt med specifikke salgsargumenter, så de er rustet til at kunne henlede samtalen med forbrugeren til salg.

Aqua D’Or kan løbende følge resultaterne fra de enkelte demoaktiviteter på vores online platform Optisquare. Her ses statistikker over salget og forbrugernes kommentarer, som påviser at demoaktiviteterne har stor effekt på salget.

 

Sammen med Aqua D’Or får vi således forbrugerne til at huske produktet. næste gang de køber drikkevarer, og forhåbentligt udskiftes den sædvanlige sodavand med en Aqua D’Or Sparkles – Så vi kan få hele Danmark til at ’sparkle’!

 

 

 

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT:  Key Account Manager, Morten Dueholmen, tlf. 60 39 89 05 eller morten@promoters.dk.