Pedigree og Whiskas på tur i sommerlandet

Kæledyrsejere ønsker kun det bedste for deres firbenede venner, og det skal de få, når Promoters turnerer danske markeder og skuer henover sommeren med Petcare fra MARS.
Læs mere

MARS, som i deres Petcare sortiment blandt andre repræsenterer både Whiskas og Pedigree, har gennem mange år anvendt Promoters til planlægning og eksekvering af deres af deres levende markedsføringsaktiviteter. Samarbejder strækker sig over hele Norden med aktiviteter i både Danmark, Sverige, Finland og Norge.

 

Menneskets bedste ven

Hunden er mennesket bedste ven, derfor skal man som hundeejer også passe godt på hundens tænder.

Pedigrees seneste udvidelse af sortimentet, er den nye ”DentaFlex – Twice Weekly”. Den nye variant skal supplere den velkendte ”Dentastix – Daily”, som begge hjælper til at forbedre hundens mundhygiejne.

Det er meget vigtigt at pleje hundens tænder og tandkød. 8 ud af 10 hunde lider af tankødsproblemer, som kan være meget ubehageligt for hunden. Dentastix forebygger plak og tandsten, som er skyld i tandkødssygdomme. Og som Pedigree selv siger det; Hunde gider ikke gebis! Derfor er det vigtigt at holde øje med bisserne.

Den nye variant er beregnet til at give hunden to gang om ugen. Den er sværere at tykke for hunden, og tager derfor længere tid at tygge sig igennem. Det betyder, at DentaFlex’en kommer bedre rundt til alle tænderne og til tandkødet.

Tyggebenet er formet som et x, som gør, at den kommer tættere på tandkødet. Den nye DentaFlex kan rense hundens tænder og tandkød grundigere. og er derfor kun nødvendig to gange ugentligt for at holde den gode mundhygiejne ved lige.

Promoters hjælper Pedigree med at introducere brugere at Dentastix – Daily til den nye variant, samt med at rekruttere nye forbrugerne, ved at oplyse dem om fordelene ved at pleje hundens tandkød med Dentastix.

Vi har derfor blandt andet mødt hundeelskerne på Roskilde Dyrskue, hvor vi uddelte samples, så forbrugerne selv kunne afprøve produktet på deres firbenede venner.

 

Katteelskerne

Men ikke alle er hundeelskere. Nogle foretrækker katte og til dem, har vi medbragt Whiskas og Dreamies. Whiskas har fokus på at finde det perfekte fit til kattens forskellige livsfaser, for selvom katte måske har mange liv, skal de selvfølgelig også trives og have det godt. Whiskas foderet er derfor opdelt til forskellige aldre, som er tilpasset kattens behov for mineraler og vitaminer i de forskellige tidspunkter i dens liv.

Dreamies derimod er er lækker godbid til katten, som kan anvendes til træning eller bare til forkælelse. Godbidderne er lækre, knasende, cremede og kommer i mange forskellige varianter, som tilfredsstiller selv den kræsne kat.

Produkterne samples i en goodiebag, som tydeligt viser brandnavnet og stråler i Whiskas og Pedigree’s klare farver. I posen er det vedlagt information omkring produktet, så forbrugeren selv kan læse nærmere.

På skuer og markeder er der nemlig ikke altid meget tid til at indgå dialog med hver enkelt forbruger. Derimod gør de store arrangementer det muligt at møde mange forbrugere på ét sted og derved opnå en stor volumen med samplingen. Formålet med samplingen er nemlig at skabe et omfattende kendskab til produkterne.

Udover Roskilde Dyrskue får kæledyrsejerne på Vorbasse marked også mulighed for at få en prøve med hjem. I løbet af året har vi også mødt de dyreelskende forbrugere til diverse shows og markeder i både Norge, Sverige og Finland, hvor der ligeledes er blevet uddelt lækre smagsprøver til forbrugernes firbenede venner.

 

 

 

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT:  Key Account Manager, Morten Dueholmen, tlf. 60 39 89 05 eller morten@promoters.dk.