Danskerne skal drikke Martini

..men ikke Dry Martini, shaken, not sturred, sådan som James Bond foretrækker det. Danskerne skal nemlig drikke Martini Rosé og Prosecco, og det skal Promoters hjælpe Martini med at få dem til.
Læs mere

Vi skal over en periode på 9 uger besøge 60 butikker med et elegant Martini-setup med en flot pyntet Flycase demostand og store flotte champagne bowler. Martini Prosecco og Rosé er begge mousserende vine. Martini Rosé er en halvsød vin, som passer perfekt til lange sommeraftener eller som velkomstdrink. Martini Prosecco derimod er ekstra tør og er derfor også velegnet til mad, i cocktails eller til aperitif. De to varianter appellerer med deres forskellige smage til forskellige forbrugere.

 

Øget salg

Promoterne er opsøgende og imødekommende, når de byder de forbipasserende forbrugere på en smagsprøve på en af de to varianter. Forbrugeren spørges ind til hvordan, de synes, den smager, hvad de plejer at servere og om de normalt vis foretrækker sød eller tør vin. Promoteren beskriver de særlige egenskaber og udbytte af den mousserende vin og giver forbrugeren eksempler på situationer, hvor produktet kan anvendes og anbefaler drinks, de passer godt til. Alt dette for afslutningsvis at henlede til salg vd at fortælle om den fordelagtige pris på produktet.

 

Styrket branding

Med denne form for in-store marketing hjælper vi Martini med at styrke deres salg, men brandingen af deres boblende vine styrkes på samme tid gennem de smilende, indbydende promotere og den eksklusive fremtoning af demostanden.

Således skal samarbejdet generere både salg med det samme, men ikke mindst salg på længere sigt. Forbrugerne får ved mødet mulighed for at smage på de lækre bobler og få en lille snak med promoteren.  Derved bliver forbrugeren opmærksom på produktet. Og næste gang forbrugeren skal bruge en flaske mousserende til gæsterne en lørdag aften eller til studenterfesten til sommer, vil Martini Prosecco og Rosé derfor automatisk dukke op på nethinden. Chancen for at Martini vælges fremfor andre brands vil således være væsentligt forstørret.

Kampagnen løber til og med juni måned, hvor vi skal besøge Bilka og Føtex butikker over hele Danmark, så mon ikke der vil blive serveret et glas skønne Martini-bobler til en havefest eller to henover sommeren.

 

 

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT: Key Account Manager, Maja Fabricius Fogel, tlf. 22 20 89 14 eller maja@promoters.dk.