Smirnoff no. 21 skyder sommeren i gang med den perfekte sommerdrink ”Soda Smash”

Promoters' mangeårige erfaring indenfor spiritus-brands medvirkede til at Smirnoff fik en særlig professionel og succesfuld promovering af deres ”Smornoff Soda Smash” drink.
LÆS MERE

Smirnoff No. 21 er prisbelønnet for sin rene og neutrale smag. Dette gør vodkaen perfekt som base i drinks og cocktails. Derfor var Promoters i foråret ude at promovere den nye drink ”Smirnoff Soda Smash”, som er et oplagt og forfriskende valg til sommerens fester.

Promoters har en bred vifte af spiritus brands i repertoiret og ved derfor, hvordan man bedst når ud til de respektive forbrugergrupper. Derudover betyder det også, at promoterne hurtigt får erfaring med at håndtere alkohol demoaktiviteter med alt hvad det indebærer.

Den mangeårige erfaring medfører, at processen forløber gnidningsfrit og at udfordringer kan håndteres og endda forudses på forhånd. Dette giver kunden en bekymringsfri og ukompliceret oplevelse, som kræver en minimal indsats fra deres side.

Hvert enkelt brand har sit eget image og sit eget specifikke formål og målgruppe, der skal inkorporeres i kampagnens opbygning. Dette skal samtidig viderekommunikeres til promoteren, således at det kan blive formidlet videre til forbrugeren gennem kampagnen. Derfor skræddersyes hver eneste kampagne hos Promoters til at styrke det enkelte brand. Hvis den samme generiske skabelon anvendes i demokampagner for de mange forskellige spiritus brands, vil effekten falme.

Forbrugeren i dag køber ikke blot forbrugsvarer, men snarere brandets individuelle image og personlighed, og derfor skal dette fremhæves og kommunikeres fra a til z i kampagnen. Det gælder derfor alt lige fra promoterens påklædning og udstråling, hvor demoerne finder sted til designet af Flycasens udsmykning. Noget vi har specialiseret os i at have et skarpt øje for.

 

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT:  Key Account Manager, Morten Dueholmen, tlf. 60 39 89 05 eller morten@promoters.dk.