”Stik piben ind og lyt noget mere”

Sådan lød budskabet fra Skippers Pibes, da vores brandambassadører mødte danskerne på en række stationer op til forårets folketingsvalg. Her fik de forbipasserende danskere en lakridspibe og et smilende budskab med på vejen.
LÆS MERE

I forbindelse med det overståede Folketingsvalg havde Skipper’s Pipes søsat deres ”Stik piben ind” kampagne.

Skipper’s Pipes tror nemlig på, at alle kan få noget ud af at lytte mere. Det er let at glide fra hinanden, hvis vi kun hører os selv snakke, og nogle gange skal man holde snakketøjet i ro for at lære noget af andre.

Så derfor var budskabet: ”stik piben ind” og lad os sammen lytte mere til hinanden – også til dem, vi måske ikke er enige med. Det kan jo være, at man ender med at lære noget.

I den forbindelse var vores brandambassadører på udvalgte DSB stationer, hvor vi uddelte Skipper’s Pibes og postkort til de rejsende. Den røgfri pibe i sød og salt lakrids har allerede en særlig plads i mange danskeres hjerte, og derfor handlede kampagnen selvsagt ikke om at skabe kendskab til produktet men derimod om det gode budskab, nemlig; ”stik piben ind og lad os lytte mere til hinanden”.

Promoterne mødte forbrugerne med stor glæde og energi, hvilket betød at alle fik et smil med sig sammen med deres lakridspibe og kunne fortsætte lidt gladere videre på deres færden. Denne positive oplevelse vil med stor sandsynlighed smitte af på oplevelsen af produktet og på opfattelsen af brandet.

 

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT:  Key Account Manager, Morten Dueholmen, tlf. 60 39 89 05 eller morten@promoters.dk.