Store nødder er gode nødder

Vidste du, at der er stor forskel på kvaliteten af de nødder, man køber i danske super markeder? Det er dog let at se forskel, for kvaliteten afsløres af nøddens størrelse.
Læs mere

Overskriften kan virke misvisende, men jo større nødderne er, jo højere er kvaliteten. Altså Nutisal snack-nødder. Det kan altså godt betale sig at gå lidt op i størrelsen, når der skal vælges nødder. Det er derfor ikke uden grund, at Nutisals nødder er ekstra store. Nødderne er nemlig af den højeste kvalitet, og det viser sig også tydeligt i smagen. Nutisal har været på markedet siden 2012, men mange kender ikke til brandet. Dog får forbrugerne hurtigt smag for de store lækre nødder, og når de først smagt dem, køber de dem typisk igen og igen.

Nutisals nødder er ikke tilsat olie, men er derimod tørristede, mens mange andre nøddeblandinger er friteret i olie. Ved tørristning bibeholdes og fremhæves nøddens gode, naturlige smag og nødden bliver mere sprød. Samtidigt betyder det, at nødderne ikke er fedtede, når man spiser dem, og at de er sundere at spise end de olierede nødder.

Vi skal altså sammen med Nutisal vise forbrugerne, at det kan betale sig at købe store lækre kvalitetsnødder. Vi skal i løbet af maj og juni måned besøge i alt 200 butikker, så en helt masse nødde-sultne forbrugere kan få smag for de sprøde Nutisal nødder.

 

Kommunikation i fokus

Samtalen med forbrugeren er særligt i fokus, når der skal smages Nutisal nødder. Den rette kommunikation kan resultere i, at smagprøven ender i et salg. Promoteren er derfor velinformeret om fordelene ved Nutisals nødder, og kan agumentere for, hvorfor nøddderne kan være dyrere end andre brands på hylden.

Smagsprøven er derfor også et centralt salgsredskab i dialogen. En ting er nemlig at fortælle om den store smagsforskel, men en anden ting er at kunne smage den selv. In-store kampagnen er således med til at øge Nutisals salg af nødder både på demo-dagen, men ligeledes efterfølgende. Aktiviteten er et afgørende element for at få vendt forbrugernes vaner fra at købe den sædvanlige chipspose eller de billige nødder.

 

Kampagnens formål er både at øge salget under selve demoaktiviteten, men på samme tid også at udbrede kendskabet til Nutisals lækre nødder og lære forbrugerne, at der er stor forskel på kvaliteten af de nødder, man kan købe i supermarkederne.

Vi åbner forbrugernes øjne for den særligt høje kvalitet af Nutisal nødderne, og viser at det kan betale sig at gå efter størrelsen, når der skal vælges nødder.

 

 

VIL DU VIDE MERE? KONTAKT:  Key Account Manager, Morten Dueholmen, tlf. 60 39 89 05 eller morten@promoters.dk.